Dlaczego warto pozycjonować stronę? Zalety pozycjonowania
Pozycjonowanie to ważny element prowadzenia strony internetowej i nie należy pomijać tej czynności. Dobrze prowadzone działania związane z pozycjonowaniem i SEO przynoszą wiele korzyści. Nie są one widoczne od razu, ale po dłuższym czasie znacznie podnoszą widoczność strony w wyszukiwarce, a co za tym idzie, niosą ze sobą szereg korzyści.
7 zalet pozycjonowania strony:
1. Wzrost widoczności strony w Google
Dobrze prowadzona strona i działania pozycjonujące sprawiają, że strona pojawia się w wynikach wyszukiwarki częściej i na lepszej pozycji. Frazy kluczowe krótkie i długie tz. „z ogonem” pozwalają dotrzeć do większej ilości użytkowników.2. Wzrost liczby wejść na stronę
Większa widoczność w wyszukiwarce automatycznie przekłada się na wzrost odwiedzin strony internetowej. Pozycjonując wybrane frazy kluczowe, docieramy do osób zainteresowanych danym tematem, które szukają informacji o nim.3. Zdobycie zainteresowania potencjalnych klientów
Osoby szukające informacji z danej dziedziny wyszukują swoje zapytanie na różne sposoby, dlatego warto pozycjonować na różnorodne frazy swoją stronę. W ten sposób docieramy do większej ilości osób, które są zainteresowane naszymi usługami i mogą zostać naszymi klientami.4. Wzrost zysków
Większa widoczność w wyszukiwarce i większa ilość klientów niesie za sobą większą sprzedaż i zarobki. Docierając do coraz większej ilości osób, mamy możliwość powiększać zyski i tym samym się rozwijać. Im większa i lepsza jest nasza oferta, tym więcej można zarobić.5. Rozwój marki
Zdobywanie nowych klientów i duże zyski pozwalają na rozwój marki. Mając możliwość inwestycji w nowe produkty i oferty, zdobywamy kolejnym klientów, dzięki czemu marka rośnie i staje się rozpoznawalna.6. Rozpoznawalność marki
Pozycjonować można się na rynku lokalnym, a także ogólno krajowym czy światowy. Ważne jest jednak, aby nasza marka była rozpoznawalna wśród klientów i godna zaufania. Strona w Internecie, w mediach społecznościowych, forach i innych źródłach dostępu do klientów daje możliwość poznania marki i jej oferty.7. Przewaga nad konkurencją
Dobra pozycja w wyszukiwarce, odpowiedzi do najczęściej wyszukiwanych fraz, rozpoznawalność na rynku daje większe szanse na dotarcie i pozyskanie nowych klientów. Zalety te dostarcza dobre pozycjonowanie, dlatego należy z niego korzystać i zostawić konkurencje w tyle.Pozycjonowanie strony nie jest łatwe i wymaga wiedzy i doświadczenia specjalistów. Warto w tym przypadku korzystać z agencji, która ofertuje rozbudowane pozycjonowanie, które przyniesie korzyści i pozwoli na rozwój. Jedną z takich firm jest Agencja INPOZYCJONOWANIE
W jaki sposób pozycjonujecie swoją stronę/markę?
Muszę się w temat pozycjonowania wgłębić :)
OdpowiedzUsuńPrzydatny post :)
OdpowiedzUsuńWarto się doszkolić i próbować samemu, jednak profesjonalne agencje zrobią to o wiele lepiej.
OdpowiedzUsuńJa pomału wdrażam się w ten temat, nie jest mi łatwo pamiętać o niektórych sprawach. Jeszcze nie czuję, abym potrzebowała pomocy od firmy, może w przyszłości. :)
OdpowiedzUsuńNa razie sama się wdrażam w temat, ale może kiedyś skorzystam z usług profesjonalistów :)
OdpowiedzUsuńFajny i przydatny temat :) musze wiecej o nim poczytac :)
OdpowiedzUsuńZgłębiałam ten temat kilka razy, zarówno dla strony, jak i pod kątem sklepu internetowego i niestety, ale dobre pozycjonowanie niesie za sobą duże koszty :)
OdpowiedzUsuńOdkąd zaczęłam zagłębiać się w temat SEO i pod tym kątem pisać posty zauważyłam różnicę i zdecydowanie więcej osób trafia do mnie z przeglądarki.
OdpowiedzUsuńJeśli zależy nam na coraz większej ilości odwiedzających, to trzeba pomyśleć o tym, aby wybić się na tle konkurencji i być wyżej w wynikach wyszukiwania. Odpowiednie działania marketingowe mogą nam bardzo pomóc.
OdpowiedzUsuńZgadzam się z każdą z zasad, gdyby nie pozycjonowanie strony, mój sklep na pewno nie odniósłby takiego sukcesu.
OdpowiedzUsuńMyślę, że warto do zalet jeszcze dodać budowanie zaufania do marki lub strony, zmniejszenie kosztów długoterminowych i wpływa też na możliwość mierzenia efektywności
OdpowiedzUsuńPozycjonowanie to podstawa niezależnie od branży
OdpowiedzUsuńPozycjonowanie ważna rzecz. Fajne w tym jest to że można to robić na własną rękę, nie trzeba wynajmować agencji.
OdpowiedzUsuńRezygnując z pozycjonowania, to tak jakbyśmy werbalnie komunikowali – nie jestem zainteresowany prowadzeniem biznesu. Na wyciągnięcie ręki dostępne są poradniki o objętości wszelakiej, więc technika pozycjonowania nie jest sekretem ponad sekrety. Tak naprawdę jest to sprawdzian zaangażowania dla przedsiębiorcy, jeżeli go zdasz próbując choćby odrobinę poduczyć się w tej niezbędnej biznesowi materii, utrzymasz się na rynku i będziesz mógł myśleć o poprawie wyników. Lekceważąc to, równie dobrze możesz już publikować ogłoszenie o sprzedaży lokalu lub domeny.
OdpowiedzUsuńPozycjonowanie jak sama nazwa wskazuje dotyczy pozycji, a gdzie? A no właśnie w Internecie. Im wyższa, tym lepiej dla nas. Analogicznie nasz biznes zyskuje na sile i rentowności, jeśli jest ono należycie realizowane. Przydatny i pełen wiedzy artykuł, tak trzymać!
OdpowiedzUsuńCiekawy wpis. Fajnie wyjaśnione.
OdpowiedzUsuńSEO to nadal jeden z głównych kanałów pozyskiwania ruchu na strony internetowego. Warto zdobywać uzupełniać wiedzę i doszkalać się w tej kwestii.
OdpowiedzUsuńNajlepiej prowadzić jednotorowe działania seo + ppc + reklamy na socia media. Jeśli dodamy do tego remarketing to nasza widoczność będzie największa!
OdpowiedzUsuń